Tuesday, April 11, 2017

Mały Muminek PL ♥ Little Moomin ENG

PL:
Ostatnio chciałam zrobić dla znajomej maskotkę Muminka. Przekopałam internet i nie znalazłam odpowiedniego wzoru - te darmowe są albo szkaradne, albo wyglądają jak białe hipcie, nie jak Muminki ;) Uznałam więc, że zrobię Muminka po swojemu, rozpisałam wzór i oto jest :) Jeść dość mały - gotowa maskotka ma 13cm na stojąco, choć początkowo miał być breloczkiem ;) 
Wzór do pobrania znajdziecie poniżej i w odpowiedniej zakładce na górze bloga.
Mam nadzieję, że Wam się przyda i spodoba - poprzedni, króliczek w ogrodniczkach, został już pobrany ok. 400 razy! :) Jak ostatnio, proszę o wszelkie uwagi i zdjęcia Waszych Muminków!

ENG:
Recently I wanted to crochet a Moomin amigurumi for my Friend. I searched the internet and I didn't find anything satisfying -  free patterns are simply ugly or looks like a white hippo, not Moomin ;) So I decided to make my own Moomin pattern, and here he is :) He's pretty small - 13cm standing - in my first plans it was supposed to be a keychain ;)
The pattern to download is available down below and in the right tab up.
I hope you'll find it useful and enjoy the pattern - the last one, Bunny in Dungarees, was downloaded about 400 times! :) And like the last time, I'd appreciate all your feedbacks and photos of your Moomins!




PL: I wersja "krok po kroku":
ENG: And "step by step" version:


PL: Wzór do pobrania - [KLIK]

ENG: Download pattern - [CLICK]

Ravelry:

2 comments: